Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Together We Will Live Forever..

“Επέτειος? Μια γαμημένη μέρα για να χαίρεσαι μωρό μου..τι ? Δεν σου αρέσουν τα τριαντάφυλλα? Στ’αρχίδια μου αγάπη μου αυτά βρήκα,αυτά αγόρασα.Τι είπες ρε μαλακισμένο? Μετά από 9 χρόνια σχέσης έπρεπε να ξέρω ότι σ’αρέσουν οι ορχιδέες?αει στο διάολο ρε που μου θες και ορχιδέες,είχες και στο χωριό σου? Δεν είσαι από χωριό? Τ΄αρχίδια μας κουνιούνται. Τράβα πάρε μόνη σου αφού σ’αρέσουν τόσο πολύ. Απορώ τι σου βρήκα πραγματικά. Έχεις δει πως έχεις γίνει μωρή πατσαβούρα ? Δες μια στον καθρέφτη πως έγινες. Θες να σε πηδάω κιόλας έτσι που είσαι ! Ξέρεις με τι έχω πάει κοπέλα μου εγώ ? Εμένα με θέλουν όλες , εσένα ποιος να γυρίσει να σε κοιτάξει έτσι που είσαι ? Με την πρώην , ξέρεις εσύ – εκείνη τη μουνάρα που της πήγαιναν όλα, κυκλοφορούσαμε και μας ζήλευαν όλοι , όχι μαζί σου μωρή που δεν γυρνάει ανθρώπου μάτι να σε δει. Αει στο διάολο μας έπρηξες τα αρχίδια νυχτιάτικα . Τι κλαις τώρα ρε μπάζο πιο άσχημη δε μπορείς να γίνεις χα χα χα” .

Αυτά ήταν τα τελευταία του λόγια.Κρίμα αυτά να είναι τα τελευταία σου λόγια.Η Αγάπη τον σκότωσε στον ύπνο του, αφού την πήδηξε για τελευταία φορά . Ήταν το πιο αργό τρίλεπτο της ζωής της. Δεν τελείωσε αυτή πάλι αλλά για πρώτη φορά ήταν ενθουσιασμένη. Από αύριο η ζωή της θα ήταν γεμάτη οργασμούς. Του έκοψε το πουλί του και του τό βαλε για ντεκόρ στο στόμα. Αμφιταλαντευόταν..να τον βρουν με το πουλί στο χέρι ή μπουκωμένο με το πουλί του ? Το δεύτερο της φάνηκε πιο αστείο. Και ήτανε. Την πιάσανε τα γέλια πάνω από το άψυχο κορμί του. Λύτρωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: